Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Rover 400 II liftback (RT) 420 D (1995.11-2000.03) 86km » 77.3771 lauber
wybrany samochód: 
Rover 400 Ii Liftback (rt) 420 D (1995.11-2000.03) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3771 LAUBER

77.3771 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3771
Zacisk hamulcowy 77.3771
77.3771
232.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3771

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
sparowany numer artykułu343934
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3771 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES E (W211), G (W463), GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0-6.0 02.05-04.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 420 43 83
MERCEDES-BENZ      004 420 40 83
MERCEDES-BENZ      A0034204383
MERCEDES-BENZ      A0044204083
zamienniki:
11.9421-9966.2
brak
ATE
F 50 249
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3771 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.