Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 105km » 77.3791 lauber
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3791 LAUBER

77.3791 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3791
Zacisk hamulcowy 77.3791
77.3791

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3791

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]40
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3791 LAUBER

Koszt kaucji: 49.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207) 2.2D-5.5 01.07-12.16
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 423 04 81
MERCEDES-BENZ      A 204 423 04 81
zamienniki:
F 50 293
brak
BREMBO
87-2394
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3791 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.