Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota HIACE IV Autobus (__H1_, __H2_) 2.4 D (LXH12) (1995.08-2001.08) 75km » 77.3846 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Iv Autobus (__h1_, __h2_) 2.4 D (lxh12) (1995.08-2001.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3846 LAUBER

77.3846 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3846
Zacisk hamulcowy 77.3846
77.3846
lauber 77.3846 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.3846 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3846 lauber
145.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3846

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]288
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3846 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A3, A7, Q2, SEAT ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK 1.0-Electric 06.08-
numery OEM:
AUDI      8V0 615 123
SEAT      8V0 615 123
SKODA      8V0 615 123
VOLKSWAGEN      8V0615123

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3846 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.