Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota DYNA Autobus (_U3_, _U2_) 2.4 D (JU20_, JU20) (1977.08-1979.02) 75km » 77.3873 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Dyna Autobus (_u3_, _u2_) 2.4 D (ju20_, Ju20) (1977.08-1979.02) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3873 LAUBER

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3873

producent:

LAUBER

System hamulcowyAISIN
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]45
EAN5901321562350
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3873 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LEXUS IS I, IS SPORTCROSS 2.0/3.0 04.99-10.05
numery OEM:
LEXUS      47730-53010
LEXUS      47730-53030
zamienniki:
LC7260
brak
DELPHI
LC7261
brak
DELPHI
F 83 229
brak
BREMBO
214502
brak
NK
8AC 355 396-061
brak
HELLA
82-1256
brak
ELSTOCK
83-1603
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3873 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu