Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 150 (RD5FN8, RD5FNA) (2010.07-???) 150km » 77.3878 lauber
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.6 Thp 150 (rd5fn8, Rd5fna) (2010.07-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3878 LAUBER

77.3878 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3878
Zacisk hamulcowy 77.3878
77.3878
202.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3878

dostawca:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałAluminium
System hamulcowyPBR
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]320
Średnica tłoka [mm]42
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałAluminium
System hamulcowyPBR
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]320
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3878 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER 300C, LANCIA THEMA 2.7-6.4 09.04-
numery OEM:
CHRYSLER      5142564AA
CHRYSLER      5142564AB
LANCIA      K05142564AA
LANCIA      K05142564AB

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3878 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.