Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY V Furgon 35C21 V, 35S21 V, 40C21 V, 45C21 V, 50C21 V (2011.09-2014.02) 204km » 77.3890 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c21 V, 35s21 V, 40c21 V, 45c21 V, 50c21 V (2011.09-2014.02) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3890 LAUBER

159.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3890

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]66
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka [mm]66
EAN5901321562510
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3890 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER III, VOYAGER IV 2.4-3.8 01.95-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      5072 219AA
CHRYSLER      5072 219AB
zamienniki:
F 11 014
brak
BREMBO
8AC 355 396-211
brak
HELLA
82-1921
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3890 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.