Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 2.0 LPG (2008.06-2011.07) 145km » 77.3906 lauber
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 2.0 Lpg (2008.06-2011.07) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3906 LAUBER

183.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3906

producent:

LAUBER

System hamulcowyKELSEY - HAYES
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321454259
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3906 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: JEEP COMMANDER, GRAND CHEROKEE II, GRAND CHEROKEE III 2.7D-5.7 10.98-12.10
numery OEM:
JEEP      05143693AA
JEEP      05143693AB
JEEP      5143693AA
JEEP      5143693AB
zamienniki:
F 37 004
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3906 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu