Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.3915 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3915 LAUBER

193.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3915

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]66
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]302
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka [mm]66
EAN5901321562763
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3915 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V, DODGE JOURNEY, NITRO, FIAT FREEMONT, JEEP CHEROKEE, COMPASS 2.0D-4.0 08.06-

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3915 ma zastosowanie do modeli samochodów

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3915 producenta LAUBER

FIAT

K68003697AA, K68003697AC

CHRYSLER

68003697AA, 68003697AC

numery OEM:
CHRYSLER      6800 3697AA
CHRYSLER      6800 3697AC
FIAT      K6800 3697AA
FIAT      K6800 3697AC
zamienniki:
BHS1137E
brak
TRW
F 11 018
brak
BREMBO
F 11 020
brak
BREMBO
F 11 021
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3915 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu