Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI (2011.10-2015.05) 143km » 77.3920 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi (2011.10-2015.05) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3920 LAUBER

125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3920

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaTRW
MateriałŻeliwo
Średnica [mm]48
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321562817
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3920 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DODGE NITRO, JEEP CHEROKEE, WRANGLER III 2.8D-4.0 09.06-
numery OEM:
DODGE      6800 3774 AA
JEEP      6800 3774 AA
zamienniki:
F 18 001
brak
BREMBO
F 37 020
brak
BREMBO
F 37 021
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3920 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu