Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda RX-7 III (FD) 1.3 Twin Turbo (FD3S, FD1031) (1992.07-2002.08) 239km » 77.3931 lauber
wybrany samochód: 
Mazda Rx-7 Iii (fd) 1.3 Twin Turbo (fd3s, Fd1031) (1992.07-2002.08) 239km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3931 LAUBER

136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3931

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]66
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka [mm]66
EAN5901321562923
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3931 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: JEEP CHEROKEE, COMANCHE, GRAND CHEROKEE I, WRANGLER I, WRANGLER II 2.1D-5.9 10.84-04.07
numery OEM:
JEEP      5252 610
JEEP      5252 985
JEEP      K05252985
zamienniki:
F 37 000
brak
BREMBO
8AC 355 395-371
brak
HELLA
530011
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3931 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu