Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.3949 lauber

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3949 LAUBER

125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3949

producent:

LAUBER

System hamulcowyMANDO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]302
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321565092
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3949 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III, SANTA FÉ II/SUV, KIA SORENTO II 2.0D-3.3 01.07-12.18
numery OEM:
HYUNDAI      58210 2P700
HYUNDAI      58210 2W700
HYUNDAI      58310 2PA70
HYUNDAI      58310 2WA00
KIA      58210 2P700
KIA      58210 2W700
KIA      58310 2PA70
KIA      58310 2WA00
KIA      58310-2BA20
zamienniki:
F 30 124
brak
BREMBO
8AC 355 397-891
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3949 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu