Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.3962 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3962 LAUBER

429.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

77.3962

producent:

LAUBER

Średnica tłoka cylindra57
Szerokość wewnętrzna [mm]83
MateriałAluminium / żeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Parzyste numery artykułów0 986 135 257
Numer artykułu zalecanego dodatku1 987 470 603
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Średnica tłoka [mm]57
EAN5901321439850
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3962 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: AUDI 50, A3, A4 B6, A7; SEAT LEON; SKODA SUPERB II; VW EOS, GOLF V, GOLF VI, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B5.5, PASSAT B6 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1K0 615 123 H
SEAT      1K0 615 123 K
SKODA      1K0 615 123 H
zamienniki:
82-1869
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3962 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu