Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY III Furgon 45 C 14 (1999.07-2006.04) 136km » 77.3962 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 45 C 14 (1999.07-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3962 LAUBER

269.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3962

producent:

LAUBER

Średnica tłoka cylindra57
Szerokość wewnętrzna [mm]83
MateriałAluminium / żeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Parzyste numery artykułów0 986 135 257
Numer artykułu zalecanego dodatku1 987 470 603
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Średnica tłoka [mm]57
EAN5901321439850
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3962 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A3, A4 B6, A7, SEAT LEON, SKODA SUPERB II, VW EOS, GOLF V, GOLF VI, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1K0 615 123 H
SEAT      1K0 615 123 K
SKODA      1K0 615 123 H
zamienniki:
82-1869
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3962 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.