Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia LYBRA SW (839_) 1.9 JTD (839BXD1A) (1999.07-2001.09) 105km » 77.3966 lauber
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 1.9 Jtd (839bxd1a) (1999.07-2001.09) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3966 LAUBER

170.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3966

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]40
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]292
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321440559
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3966 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, MOKKA / MOKKA X, ZAFIRA C 1.3D-2.0D 09.09-
numery OEM:
OPEL      13300885
OPEL      5 42 377
OPEL      95520078
VAUXHALL      13300885
zamienniki:
F 59 210
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3966 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.