Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda KODIAQ I (NS6, NS7, NV7) 2.0 TSI 4x4 (2019.02-???) 190km » 77.5009 lauber
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq I (ns6, Ns7, Nv7) 2.0 Tsi 4x4 (2019.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5009 LAUBER

189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5009

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyBOSCH
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
Średnica tłoka [mm]57
EAN5901321412563
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5009 LAUBER

Koszt kaucji: 49.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA AURIS, AVENSIS, COROLLA, VERSO 1.4D-2.2D 10.06-10.18
numery OEM:
TOYOTA      47730 02 360
TOYOTA      47730 02 361
TOYOTA      47730 0F 030

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5009 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu