Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 TSI (2015.05-2019.12) 110km » 77.5024 lauber
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.2 Tsi (2015.05-2019.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.5024 LAUBER

370.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5024

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
Średnica tłoka [mm]44
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.5024 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 (G31), 6 (F12), 6 GRAN TURISMO (G32), 7 (G11, G12), X3 (G01), X4 (F26) 1.6-4.4 06.09-
numery OEM:
BMW      34 21 6 793 041
zamienniki:
F 06 248
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.5024 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu