Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q2 (GAB, GAG) 2.0 TDI quattro (2016.09-???) 150km » 77.5241 lauber
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) 2.0 Tdi Quattro (2016.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5241 LAUBER

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5241

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoka [mm]57
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5241 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, FIAT 500L, DOBLO, DOBLO CARGO, LANCIA DELTA III, OPEL COMBO TOUR 1.3D-2.0D 09.08-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51884764
ALFA ROMEO      77365616
CHRYSLER      77365310
FIAT      77364967
OPEL      5 42 373
OPEL      95511370
OPEL      95522661
zamienniki:
F 23 187
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.5241 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu