Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo 940 II (944) 2.4 TD Interc. (1994.08-1998.10) 122km » 77.5260 lauber
wybrany samochód: 
Volvo 940 Ii (944) 2.4 Td Interc. (1994.08-1998.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5260 LAUBER

179.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5260

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoka [mm]60
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5260 LAUBER

Koszt kaucji: 120.54 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CLA (C117), GLA (X156) 1.5D-2.2D 11.11-12.19
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 421 39 81
MERCEDES-BENZ      000 421 61 81
MERCEDES-BENZ      000 421 73 81
MERCEDES-BENZ      A 000 421 39 81
MERCEDES-BENZ      A 000 421 61 81
MERCEDES-BENZ      A 000 421 73 81
zamienniki:
F 50 334
brak
BREMBO
531631
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5260 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.