Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.3 i 16V (1996.06-1998.08) 147km » 77.5382 lauber
wybrany samochód: 
Ford Scorpio Ii Turnier (gnr, Ggr) 2.3 I 16v (1996.06-1998.08) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5382 LAUBER

77.5382 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5382
Zacisk hamulcowy 77.5382
77.5382
lauber 77.5382 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.5382 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5382 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5382 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5382 lauber
133.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5382

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5382 LAUBER

Koszt kaucji: 120.54 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD B-MAX, FIESTA, FIESTA VI, TOURNEO COURIER B460, TRANSIT COURIER B460, TRANSIT COURIER B460/MINIVAN 1.0-1.6D 01.09-
numery OEM:
FORD      1751876
FORD      1785191
FORD      1791153
FORD      1834045
FORD      1858167
FORD      1858173
FORD      AY112B302BA
FORD      AY112B302BB
FORD      AY112B302BD
FORD      AY112B302CA
FORD      AY112B302CC
FORD      EY162B302AA
zamienniki:
F 24 174
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5382 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.