Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong RODIUS II VAN (CA1) e-XDi 4WD (2015.07-???) 178km » 77.5505 lauber
wybrany samochód: 
Ssangyong Rodius Ii Van (ca1) E-xdi 4wd (2015.07-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5505 LAUBER

77.5505 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5505
Zacisk hamulcowy 77.5505
77.5505
532.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5505

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5505 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 6 (F12), X3 (F25), X3 (G01), X4 (F26) 1.6-4.4 09.10-
numery OEM:
BMW      34216791018
zamienniki:
F 06 233
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5505 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.