Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco S-WAY AD260S46FP MY24 (2023-???) 460km » 77.5580 lauber
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s46fp My24 (2023-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5580 LAUBER

77.5580 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5580
Zacisk hamulcowy 77.5580
77.5580
lauber 77.5580 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.5580 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5580 lauber
174.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5580

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
MateriałŻeliwo
System hamulcowyAKEBONO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5580 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, MITSUBISHI ASX, OUTLANDER III, PEUGEOT 4008 1.6-3.0 05.10-
numery OEM:
CITROËN      1609901380
CITROËN      1617348280
CITROËN      1628556680
MITSUBISHI      4605A955
MITSUBISHI      4605B649
MITSUBISHI      4605B663
MITSUBISHI      4605B843
zamienniki:
F 54 128
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5580 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.