Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI 4x4 (2001.07-2001.12) 101km » CQ71485372 lauber
wybrany samochód: 
Opel Campo (tf0, Tf1) 2.5 Dti 4x4 (2001.07-2001.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłoczek zacisku hamulcowego tył (48mm; 53,5mm) CQ71485372 LAUBER

42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CQ71485372

producent:

LAUBER

Średnica [mm]48
Wysokość [mm]53,5
Lokalizacja w aucieOś tylna
System hamulcowyBREMBO
EAN1300073434238
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłoczek zacisku hamulcowego tył (48mm; 53,5mm) CQ71485372 LAUBER

Tłoczek zacisku hamulcowego tył (48mm; 53,5mm) pasuje do: NISSAN NV400; OPEL MOVANO B; RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
234872
brak
KAWE

Zastosowanie Tłoczek zacisku hamulcowego tył (48mm; 53,5mm) CQ71485372 LAUBER w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu