Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 280 (251.054, 251.154) (2007.01-2014.12) 231km » SP-245 lcc
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa R (w251, V251) R 280 (251.054, 251.154) (2007.01-2014.12) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

podpora pÓŁosi mercedes SP-245 LCC

SP-245 podpora pÓŁosi mercedes LCC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SP-245

producent:

LCC

Indeks: CZE SP-245
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Łożysko pośrednie, wał napędowy
Nazwa: PODPORA PÓŁOSI MERCEDES
Opis: A-Klasa W168 Vaneo 97-05
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1683600235
Numer dostawcy: SP-245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie podpora pÓŁosi mercedes SP-245 LCC

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 360 02 35
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie podpora pÓŁosi mercedes SP-245 LCC w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.