Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 1.5 TSI G-TEC (2020.06-???) 131km » 360136 linex
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 1.5 Tsi G-tec (2020.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LANDROVER 360136 LINEX

360136 LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LANDROVER LINEX
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

360136

producent:

LINEX

z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1568/1286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LANDROVER 360136 LINEX

numery OEM:
LAND ROVER      SPB000190
LAND ROVER      SPB101436

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LANDROVER 360136 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LANDROVER 360136 LINEX:

Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wieniawa
2021-12-31
 5/5
Polecam.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.