Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Fiat DUCATO Platforma / podwozie (244_) 2.8 JTD Power (2004.05-2006.07) 146km » 05P1839 lpr
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (244_) 2.8 Jtd Power (2004.05-2006.07) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 05P1839 LPR

05P1839 Klocki hamulcowe - komplet LPR
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P1839, 23872, 24088, 25778, 5SP1839

numer części:

05P1839

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]38
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
Szerokość [mm]105,4
Grubość [mm]13,8
System hamulcowyAKEBONO
nr EAN8032928136631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P1839 LPR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: INFINITI EX, FX, G, M, M35, M45, Q50, Q60, Q70, QX50 I, NISSAN 350Z, ALTIMA, CUBE, JUKE, MAXIMA, MAXIMA / MAXIMA QX V, MAXIMA VI, MURANO I 1.5D-4.5 06.01-
numery OEM:
NISSAN      44060EG00J
NISSAN      44060EG00K
NISSAN      44060EG085
NISSAN      4586001
NISSAN      D40603JY0A
NISSAN      D40604BA0C
NISSAN      D40609HU0A
NISSAN      D4060EG50C
NISSAN      D4060JA00J
NISSAN      D4M609N00A
RENAULT      440000027R
SUZUKI      5580077K03000

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P1839 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P1839 LPR:

2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze
2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.