Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Volvo 66 (31, 36) DL 1.1 (1975-1978) 45km » 05P194 lpr
wybrany samochód: 
Volvo 66 (31, 36) Dl 1.1 (1975-1978) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 05P194 LPR

05P194 Klocki hamulcowe - komplet LPR
lpr 05P194
Klocki hamulcowe - komplet 05P194
05P194
lpr 05P194 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet 05P194 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P194 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P194 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P194 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P194 lpr
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P194, 20575, 5SP194

numer części:

05P194

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyCITROEN
Wysokość [mm]65
Szerokość [mm]54
Grubość [mm]17
nr EAN8032532057261

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P194 LPR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CITROEN BX, CX I, CX II, XM 1.1-2.5D 09.74-07.99
numery OEM:
CITROËN      75519956
CITROËN      95560873
CITROËN      95565563
CITROËN      95587471
CITROËN      95587472
CITROËN      95588498
CITROËN      95624481
CITROËN      95624485
CITROËN      95650872
CITROËN      95650873
CITROËN      95650890

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P194 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P194 LPR:

2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.