Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 109km » 1062 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1062 LPR

1062 Pompa hamulcowa LPR
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1062, P30118

numer części:

1062

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
otwór Ø [mm]22,2
nr EAN8032928001991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1062 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: MERCEDES A (W168), ALFA ROMEO 147, 156 1.4-3.2 07.97-03.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      9948850
MERCEDES-BENZ      0064300001
MERCEDES-BENZ      1684300001
MERCEDES-BENZ      1684300101
MERCEDES-BENZ      1684300201
MERCEDES-BENZ      A0064300001
MERCEDES-BENZ      A1684300001
MERCEDES-BENZ      A1684300101
MERCEDES-BENZ      A1684300201
zamienniki:
402321
brak
VALEO
H22998.0.1
brak
FTE automotive GmbH
PMH585
brak
TRW
4006658
brak
GIRLING
4006670
brak
GIRLING
823316
brak
NK
FHM1459
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1062 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.