Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY III Platforma / podwozie 40 C 10 (AEJB14A1) (2002.09-2006.04) 95km » 1069 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 40 C 10 (aejb14a1) (2002.09-2006.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1069 LPR

1069 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1069
Pompa hamulcowa 1069
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1069, P30125

numer części:

1069

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]22,225
nr EAN8032928002813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1069 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.8 07.94-
numery OEM:
OPEL      558137
OPEL      558145
OPEL      93181438
VAUXHALL      93177770

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1069 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.