Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel OMEGA A (V87) 1.8 N (F19, M19, N19) (1986.11-1988.09) 86km » 1085 lpr
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 1.8 N (f19, M19, N19) (1986.11-1988.09) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1085 LPR

1085 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1085, P30141

numer części:

1085

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032928003865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1085 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, COROLLA VERSO 1.6-2.4 03.03-03.09
numery OEM:
TOYOTA      4720105090
TOYOTA      4720105091
TOYOTA      4720105092
TOYOTA      472010F010
TOYOTA      472010F011
TOYOTA      472010F012
zamienniki:
M 83 018
brak
BREMBO
0 204 123 654
brak
BOSCH
H239148.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1085 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1085 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.