Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C13, 40C13 /P (2007.07-2011.08) 126km » 1526 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c13, 40c13 /p (2007.07-2011.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1526 LPR

1526 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1526
Pompa hamulcowa 1526
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1526, P08500

numer części:

1526

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532022115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1526 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FORD SIERRA, SIERRA I, SIERRA II 1.3-2.9 08.82-03.93
numery OEM:
FORD      6118140
FORD      6118143
FORD      83BB2140SA
zamienniki:
39-0092
KAGER
0 204 123 470
brak
BOSCH
H22938.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 24 026
brak
BREMBO
FHM1030
brak
FERODO
4006171
brak
GIRLING
822527
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1526 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.