Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Isuzu D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_) (2007.01-2012.06) 136km » 1579 lpr
wybrany samochód: 
Isuzu D-max I (tfr, Tfs) 2.5 Ditd 4x4 (tfs86_) (2007.01-2012.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1579 LPR

1579 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1579, P30385

numer części:

1579

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
nr EAN8032928084055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1579 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 08.04-
numery OEM:
RENAULT      7701208838

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1579 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.