Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Ford TRANSIT Platforma / podwozie (T_ _) 2.5 DI (TTE, TTL, TTS, TUL) (1988.09-1992.09) 71km » 3454 lpr
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (t_ _) 2.5 Di (tte, Ttl, Tts, Tul) (1988.09-1992.09) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3454 LPR

3454 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3454
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3454
3454
lpr 3454 Wysprzęglik centralny sprzęgła
263.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3454, M30426

numer części:

3454

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyFTE
otwór Ø [mm]30
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN8032928102773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3454 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: MG MG ZT, MG ZT- T, ROVER 75, 75 I 1.8-4.6 02.99-10.05
numery OEM:
MG      GSY90184
MG      UUB100191
MG      UUB100192
MG      UUB100193
ROVER      GSY90184
ROVER      UUB100191
ROVER      UUB100192
ROVER      UUB100193
ROVER      UUB100194
ROVER      UUB100194T

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3454 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.