Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932AXF00) (2003.10-2005.09) 175km » 4304 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 Jtd (932axf00) (2003.10-2005.09) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4304 LPR

4304 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4304
Cylinderek hamulcowy 4304
4304
lpr 4304 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4304 lpr
Cylinderek hamulcowy 4304 lpr
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4304, C19846

numer części:

4304

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]19,05
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]34
System hamulcowyPAL
nr EAN8032532012437

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4304 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SKODA 105,120, RAPID 1.0/1.2/1.3 08.76-12.90
numery OEM:
SKODA      110595031
SKODA      110595032
SKODA      113595030
SKODA      443611309
SKODA      443611309000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4304 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4304 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.