Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5091 lpr

Cylinderek hamulcowy 5091 LPR

5091 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5091
Cylinderek hamulcowy 5091
35.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5091, C29920

numer części:

5091

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8032532018460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5091 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER III, VOYAGER IV; DODGE CARAVAN; PLYMOUTH VOYAGER 2.0-3.8 01.95-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      4797659
DODGE      4797659
PLYMOUTH      4797659

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5091 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5091 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.