Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.2 direct (F35) (2003.10-2008.08) 155km » 6016 lpr
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 2.2 Direct (f35) (2003.10-2008.08) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6016 LPR

6016 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6016
Pompa hamulcowa 6016
6016
lpr 6016 Pompa hamulcowa
286.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

P30552

numer części:

6016

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
System hamulcowyBosch
nr EAN8032928123853

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6016 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: NISSAN QASHQAI I, QASHQAI II 1.5D-2.0D 11.06-
numery OEM:
NISSAN      46010JD81A
NISSAN      46010JD91A
NISSAN      46012JD81A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6016 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.