Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46238 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46238 LPR

6T46238 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6T46238

numer części:

6T46238

producent:

LPR

Długość [mm] 245
Rozmiar gwintu 2 F10X1
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8032532078235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46238 LPR

numery OEM:
ALFA ROMEO      60806213
ALFA ROMEO      60806266
ALFA ROMEO      7667806
FIAT      0000007632114
FIAT      0000007670215
FIAT      60806213
FIAT      60806266
FIAT      71736920
FIAT      7586906
FIAT      7619751
FIAT      7632114
FIAT      7670215
LANCIA      0000007670215
LANCIA      60806213
LANCIA      60806266
LANCIA      71736920
LANCIA      7586906
LANCIA      7619751
LANCIA      7670215

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46238 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.