Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S18, 42S18, 35C18, 38S18, 40C18, 50C18, 60C18, 65C18,... (2021-???) 175km » 6T47975 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s18, 42s18, 35c18, 38s18, 40c18, 50c18, 60c18, 65c18,... (2021-???) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6T47975 LPR

6T47975 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T47975

numer części:

6T47975

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]415
Rozmiar gwintu 1F10X1
Rozmiar gwintu 2M10X1
nr EAN8032928089821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47975 LPR

numery OEM:
NISSAN      4624200QAA
OPEL      4409164
OPEL      4416297
OPEL      4418561
OPEL      91166506
OPEL      93853917
RENAULT      8200003478
RENAULT      8200404264
RENAULT      8200688042
VAUXHALL      4409164
VAUXHALL      4416297
VAUXHALL      91166506
VAUXHALL      93853917

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47975 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.