Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Saab 9-3 Kombi (E50) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 230km » 6T48360 lpr
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6T48360 LPR

6T48360 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T48360

numer części:

6T48360

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rozmiar gwintu 1F10X1
Długość [mm]370
nr EAN8032928126410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48360 LPR

numery OEM:
FORD      1371515
FORD      1378022
FORD      1383533
FORD      1494673
FORD      1534238
FORD      1694317
FORD      1694371
FORD      3C112282BA
FORD      4519466
FORD      6C112078AA
FORD      6C112078AB
FORD      6C112078AC
FORD      6C112282BB
FORD      98AG2078AF

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48360 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.