Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel MOVANO A Platforma / podwozie (X70) 2.5 CDTI (ED, HD, UD0, UD4) (2006.08-???) 101km » ACP01051 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Movano A Platforma / Podwozie (x70) 2.5 Cdti (ed, Hd, Ud0, Ud4) (2006.08-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP01051 LUCAS ELECTRICAL

1,214.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

ACP01051

Ograniczenia producenta:DENSO 6SES14C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: w przygotowaniu
Ograniczenia producenta:DENSO 6SES14C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: w przygotowaniu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP01051 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 418.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      8T0260805B
AUDI      8T0260805G
AUDI      8T0260805H
AUDI      8T0260805Q
AUDI      8T0260805R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP01051 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.