Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 6 sedan (GG) 2.3 MPS Turbo (GG3P) (2005.12-2007.08) 260km » ACP146 lucas electrical
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gg) 2.3 Mps Turbo (gg3p) (2005.12-2007.08) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP146 LUCAS ELECTRICAL

ACP146 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
888.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP146

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:100
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:SANDEN SD6V12
Ilość oleju [ml]:125
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP146 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP146 12V VW/ SEAT
numery OEM:
VAG      6N0820803B
VAG      6N0820803C

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP146 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.