Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C5 I (DC_) 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE) (2001.03-2004.08) 133km » ACP167 lucas electrical
wybrany samochód: 
Citroën C5 I (dc_) 2.2 Hdi (dc4hxb, Dc4hxe) (2001.03-2004.08) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP167 LUCAS ELECTRICAL

ACP167 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,048.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP167

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:132
Ilość żeber:1
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:DENSO 10P17C
Ilość oleju [ml]:240
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP167 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP167 12V MERCEDES
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002302511
MERCEDES-BENZ      0002341411
MERCEDES-BENZ      1161310001
MERCEDES-BENZ      1161310101
MERCEDES-BENZ      A0002302511
zamienniki:
8FK 351 108-031
brak
HELLA
8FK 351 108-531
brak
HELLA
147200-7200
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP167 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.