Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA H Furgon/kombi (L70) 1.9 CDTI (L70) (2005.08-2012.12) 101km » ACP193 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Astra H Furgon/kombi (l70) 1.9 Cdti (l70) (2005.08-2012.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP193 LUCAS ELECTRICAL

ACP193 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
803.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

ACP193

śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ograniczenia producenta:HARRISON/DELPHI CVC
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal
śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ograniczenia producenta:HARRISON/DELPHI CVC
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP193 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP193 12V RENAULT
numery OEM:
NISSAN      27630-00Q1E
NISSAN      27630-00Q2M
NISSAN      92600-BN701
RENAULT      7703002209
RENAULT      7711135105
RENAULT      7711368685
RENAULT      8200050141
RENAULT      8200316164
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837
RENAULT      8671016163

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP193 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.