Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA G coupe (T98) 1.8 16V (F07) (2000.03-2000.10) 116km » ACP231 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Astra G Coupe (t98) 1.8 16v (f07) (2000.03-2000.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP231 LUCAS ELECTRICAL

ACP231 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
761.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP231

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU12
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:140
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP231 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 166.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP231 12V AUDI/ VW/ SKODA/ SEAT
numery OEM:
AUDI      8Z0260805A
VAG      07E01328
VAG      6Q080806G
VAG      6Q0820803D
VAG      6Q0820803F
VAG      6Q0820803G
VAG      6Q0820803H
VAG      6Q0820803J
VAG      6Q0820803P
VAG      6Q0820803Q
VAG      6Q0820808B
VAG      6Q0820808D
VAG      6Q8820803P
VAG      6Q8820803Q
VAG      8Q0820803H
VAG      8Q0820803R
VAG      8Z0260805
VAG      8Z0260808A

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP231 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.