Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault CLIO IV Grandtour (KH_) 0.9 TCe 75 (KHNP) (2018.08-???) 76km » ACP361 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Clio Iv Grandtour (kh_) 0.9 Tce 75 (khnp) (2018.08-???) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP361 LUCAS ELECTRICAL

ACP361 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
862.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP361

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 7SB16C
śr. koła pasowego [mm]:120
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:145
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP361 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 332.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP361 12V OPEL
numery OEM:
OPEL      09241681
OPEL      1201134
OPEL      1854084
OPEL      1854149
OPEL      90564976
zamienniki:
447100-9510
brak
DENSO
8FK 351 132-091
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP361 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.