Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen CADDY CALIFORNIA V Camper (SBB, SBJ) 2.0 TDI BMT 4motion (2021-???) 122km » ACP370 lucas electrical
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy California V Camper (sbb, Sbj) 2.0 Tdi Bmt 4motion (2021-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP370 LUCAS ELECTRICAL

ACP370 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
915.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP370

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO SC08C
śr. koła pasowego [mm]:104
Ilość żeber:4
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:80
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP370 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP370 12V IVECO
numery OEM:
IVECO      500313156
IVECO      5010284917
zamienniki:
57067-5200
brak
DENSO
570675210
brak
DENSO
447220-6960
brak
DENSO
447220-6970
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP370 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.