Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP496 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP496 LUCAS ELECTRICAL

ACP496 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
948.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP496

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 7SEU17C
Liczba otworów do mocowania:3
Koła pasowe:bez koła pasowego
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP496 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP496 12V AUDI

Kompresor, klimatyzacja ACP496 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP496 producenta LUCAS ELECTRICAL

AUDI

420260805A, 4E0260805AM, 4E0260805AS, 4E0260805Q, 4F0260805AD, 4F0260805AH, 4F0260805E, 4F0260805L, 4H0260805G, 4Z7260805D, 4Z7260805E, 4Z7260805F, 8E0260805AA, 8E0260805AE, 8K0260805H

numery OEM:
AUDI      420260805A
AUDI      4E0260805AM
AUDI      4E0260805AS
AUDI      4E0260805Q
AUDI      4F0260805AD
AUDI      4F0260805AH
AUDI      4F0260805E
AUDI      4F0260805L
AUDI      4H0260805G
AUDI      4Z7260805D
AUDI      4Z7260805E
AUDI      4Z7260805F
AUDI      8E0260805AA
AUDI      8E0260805AE
AUDI      8K0260805H
VAG      7P6820803B
zamienniki:
8FK 351 110-831
brak
HELLA
447180-3870
brak
DENSO
447180-7730
brak
DENSO
447220-9830
brak
DENSO
447260-0580
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP496 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.