Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat 500X (334_) 2.0 D Multijet 4x4 (334AXB22, 334AXD2B) (2014.09-???) 136km » ACP537 lucas electrical
wybrany samochód: 
Fiat 500x (334_) 2.0 D Multijet 4x4 (334axb22, 334axd2b) (2014.09-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP537 LUCAS ELECTRICAL

ACP537 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
961.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP537

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:MITSUBISHI MSC60CN
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:95
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość oleju [ml]:140
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP537 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP537 12V MITSUBISHI
numery OEM:
MITSUBISHI      AKC200A071
MITSUBISHI      AKC200A072
MITSUBISHI      MR398278
MITSUBISHI      MR500007
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP537 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.