Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota HILUX VI pick-up (_N1_) 2.5 D-4D 4WD (KDN165, KDN170, KDN190) (2001.11-2005.07) 102km » ACP541 lucas electrical
wybrany samochód: 
Toyota Hilux Vi Pick-up (_n1_) 2.5 D-4d 4wd (kdn165, Kdn170, Kdn190) (2001.11-2005.07) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP541 LUCAS ELECTRICAL

ACP541 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
869.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP541

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU14C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:125
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:130
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP541 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP541 12V AUDI
numery OEM:
AUDI      4F0260805AB
AUDI      4F0260805AF
AUDI      4F0260805H
AUDI      4F0260805R
AUDI      8E0260805BC
AUDI      8K0260805A
AUDI      8K0260805D
AUDI      8K0260805G
AUDI      8K0260805K
AUDI      8K0260805P

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP541 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.