Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel MOKKA 1.2 (76) (2022-???) 136km » ACP548 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Mokka 1.2 (76) (2022-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP548 LUCAS ELECTRICAL

ACP548 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
883.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP548

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 6SEU16C
Ilość żeber:5
Liczba otworów do mocowania:4
śr. koła pasowego [mm]:100
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP548 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP548 12V MERCEDES
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0012303511
MERCEDES-BENZ      0012303611
MERCEDES-BENZ      0012309111
MERCEDES-BENZ      0022301411
MERCEDES-BENZ      0022304811
MERCEDES-BENZ      A0012303511
MERCEDES-BENZ      A0012303611
MERCEDES-BENZ      A0012309111
MERCEDES-BENZ      A0012609111
MERCEDES-BENZ      A0022301411
MERCEDES-BENZ      A0022304811

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP548 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.