Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD (2013.08-2018.12) 155km » ACP806 lucas electrical
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.2 Tdci Rwd (2013.08-2018.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP806 LUCAS ELECTRICAL

ACP806 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,133.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP806

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 5SER09C
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:100
Liczba otworów do mocowania:4
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:160

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP806 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
TOYOTA      88310-0D200
TOYOTA      88310-0D201
TOYOTA      88310-0D202
TOYOTA      88310-0D230
TOYOTA      88310-0D231
TOYOTA      88310-0D232
TOYOTA      88310-0D320
TOYOTA      88310-0D330
TOYOTA      88310-1A680
TOYOTA      88310-1A800
TOYOTA      88310-1A820
TOYOTA      88310-52590
TOYOTA      88310-52591
TOYOTA      88310-52592

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP806 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.