Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON (5F1) 1.2 TSI (2014.04-???) 110km » ACP954 lucas electrical
wybrany samochód: 
Seat Leon (5f1) 1.2 Tsi (2014.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP954 LUCAS ELECTRICAL

ACP954 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
888.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP954

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:MITSUBISHI QS90
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:95
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:70

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP954 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      7813A212
MITSUBISHI      7813A215
MITSUBISHI      7813A330
MITSUBISHI      7813A351
MITSUBISHI      7813A352
MITSUBISHI      7813A411
MITSUBISHI      7813A418
MITSUBISHI      7813A419
MITSUBISHI      7813A426
MITSUBISHI      7813A428
MITSUBISHI      AKS200A402A
MITSUBISHI      AKS200A402C
MITSUBISHI      AKS200A402D
MITSUBISHI      AKS200A402J
MITSUBISHI      AKS200A402T
MITSUBISHI      AKS200A407C
MITSUBISHI      AKS200A407D
MITSUBISHI      AKS200A407J
MITSUBISHI      AKS200A411G
MITSUBISHI      AKS200A413C
MITSUBISHI      AKS200A413D
MITSUBISHI      AKS200A413J
MITSUBISHI      AKS201A406A
MITSUBISHI      AKT200A405C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP954 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.